Mans Lattelecom

Datortehnikas apkalpošana

Pakalpojums piemērots uzņēmumiem, kuriem nepieciešams kvalificēta datorsistēmu inženiera tehniskais atbalsts,  bet nav sava IT speciālista.

Piesakiet šeit

Mūsu speciālisti spēs atrisināt

Vienreizējās vizītēs:

  • Datortehnikas problēmas;
  • Programmnodrošinājuma problēmas;
  • Lokālā tīkla problēmas.

Ar individuālu pastāvīgu vienošanos:

  • Palīdzības dienesta atbalstu;
  • Datortehnikas problēmu risināšanu;
  • Datortehnikas uzturēšanu;
  • Programmnodrošinājuma problēmu risināšanu;
  • Lokālā tīkla problēmu risināšanu;
  • Profilaktiskos darbus.

 

Ieguvumi

  • Plašs moderno tehnoloģiju atbalsts Jums ļauj savus resursus efektīvāk izmantot pamata biznesa nodrošināšanai;
  • Pastāvīgi pieejams kvalificēts tehniskās palīdzības dienests un sertificēti konsultanti;
  • Maksa atkarīga no izvēlētā tarifu plāna:
  • Vienreizējs izsaukums;
  • Vienošanās par pastāvīgu datortehnikas apkalpošanu ar atsevišķu samaksu par izsaukumiem;
  • Vienošanās par pastāvīgu datortehnikas apkalpošanu.


Cenas

Pakalpojums Cena, EUR
Vienreizējs izsaukums līdz vienai stundai  27.50 EUR/h*
Vienošanās par pastāvīgu datortehnikas apkalpošanu Individuāli

Visas cenas norādītas bez PVN

* Minimālais izsaukuma laiks 1h, papildus darbs katras nākamās 30 min.  13.75 Eur 
Sīkāku informāciju par piedāvājumu varat saņemt pie sava klientu konsultanta vai zvanot uz Lattelecom biznesa klientu apkalpošanas tālruni: 67 177 177

 

Tehniskā informācija 

Vienošanās par pastāvīgu datortehnikas apkalpošanu ar atsevišķu samaksu par izsaukumiem Vienošanās par pastāvīgu datortehnikas apkalpošanu 
  • Reakcija uz pieteikumu – 2 stundas.
  • Reakcija uz pieteikumu – 2 stundas.
  • Palīdzības dienesta konsultācijas pa telefonu darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.18:00.
  • Palīdzības dienesta konsultācijas pa telefonu darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst.18:00.
  • Maksas papildpakalpojumi:
  • izbraukumi pie klienta u.c.;
  • 1 x gadā profilaktiskā apkope.
  • 1x gadā profilaktiskā apkope.

 

  • Iekļauti datortehnikas uzturēšanas darbi pie klienta izbraukumos.

 

Pēc Jūsu pieprasījuma tiek veikti apkalpošanas darbi.

Palīdzības dienesta atbalsts:

  • Pieteikumu reģistrācija, risināšana un risināšanas pārraudzība;
  • Datorsistēmu inženieru un datorsistēmu ekspertu darba uzdevumu vadība;
  • Pasūtījumu apstrāde un izmaiņu vadība;
  • Lietotāju konsultēšana pa telefonu;
  • Attālināta pieslēgšanas pie klienta datora, (konsultācijas laikā, tikai ar klienta atļauju); 
  • Pakalpojumu kvalitātes kontrole;
  • IT monitoringa ziņojumu apstrāde.


1 x gadā tehnikas profilakses darbi:

  • Datu aizsardzības pārbaudes:

  • Licencētas vai bezmaksas pretvīrusu programmatūras un personālā ugunsmūra paraksta faila regulāra atjaunošana un automātiskās atjaunošanās pārbaude;
  • Pretvīrusu pārbaude un kaitīgā koda programmatūras likvidēšana;
  • Interneta drošības pakāpes pārbaude;
  • Aizsardzība pret nesankcionētu pieeju lietotāja datiem.

  • Datoru operētājsistēmas *.log failu (event logs) analīze;
  • Pagaidu failu dzēšana (internet temporary files, cookies utt.);
  • Cietā diska pārbaude, optimizācija (Bad block, kļūdu pārbaude, defragmentācija utt.);
  • Licencētas vai bezmaksas programmatūras jaunāko uzlabojumu, versiju (t. sk. patch, service pack) uzstādīšana pēc pieprasījuma, saskaņojot ar klientu;
  • Datora sistēmbloka, monitora un perifērijas iekārtu pārbaude;
  • Datortehnikas iespēju paplašināšana, uzstādot papildu kartes, blokus un citus elementus, kā arī licencētu vai bezmaksas programmatūru pēc klienta pieprasījuma;
  • Pamanītās problēmas, rekomendācijas un cita informācija, kas ir būtiska klientam un raksturo tehnikas stāvokli, tiks atzīmēta atsevišķā formā.


Datortehnikas uzturēšana:

  • Izsaukumu apkalpošana (t.sk. vizītes pie Izpildītāja) tehnikas un tajā iekļautā licencētā vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma darbības traucējumu gadījumā;
  • Tehnikas izejmateriālu (piemēram, printeru toneru un tintes kasešu) uzstādīšana un nomaiņa;
  • Tehnikas remonts;
  • Papildu tehnikas instalācija, nomaiņa;
  • Jaunas licencēta vai bezmaksas biroja programmnodrošinājuma instalācijas;
  • Licencētu operētājsistēmu nomaiņa;
  • Pasūtītāja datu rezerves kopēšana uz tā rīcībā esošajiem ārējiem datu nesējiem;
  • Lokālā tīkla problēmu identificēšana un risināšana;
  • Bezvadu tīkla problēmu identificēšana un risināšana.