Mans Lattelecom

Ienākošo zvanu apkalpošana

Lattelecom BPO nodrošina ienākošo zvanu apkalpošanu klienta uzņēmuma jeb pasūtītāja vārdā, piedāvājot interaktīvo balss izvēlņu izmantošanu (IVR) un operatoru nodrošinājumu informācijas sniegšanai par pasūtītāja piedāvātajiem pakalpojumiem, reģistrējot kontaktus datu bāzē un nodrošinot standarta statistiku par kontaktu apstrādi, kā arī zvanu audio ierakstīšanu un glabāšanu.

Sazināties
Sazināties var arī zvanot 67051177.

Pakalpojuma sniegšana notiek, balstoties uz pasūtītāja biznesa procesiem un pēc pasūtītāja definētiem pakalpojuma kvalitātes kritērijiem.

Pakalpojumu iespējas


Zvanu tēmas:

  • Uzziņas par pakalpojumiem, piemēram, informācija par produktiem un to cenām, uzņēmuma darba laiku un atrašanās vietu;
  • Pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un iespēju nodošana pasūtītāja pārdošanas komandai;
  • Klientu atsauksmju pieņemšana un nodošana, piemēram, ierosinājumi, pateicības, iebildumi;
  • Tehniskais atbalsts, piemēram, konsultāciju sniegšana par interneta vai telekomunikāciju pakalpojumu darbības atjaunošanu.

IVR iespējas: 

  • Paziņojumu atskaņošana;
  • Izvēlņu sadalījums;
  • Statistika, pamatojoties uz izvēlnēm.

Pakalpojuma standarta atskaites tiek gatavotas reizi mēnesī:

  • Servisa līmeņa atskaite;
  • Ienākošo kontaktu skaits dienā /mēnesī;
  • Atbildēto kontaktu skaits dienā/ mēnesī;
  • Vidējais kontakta ilgums mēnesī;
  • Kopējais kontaktu minūšu skaits dienā / mēnesī;
  • Kontaktu apkalpošanas servisa līmenis (ja tāds ir definēts) dienā / mēnesī;
  • Reģistrēto kontaktu atskaite pa tēmām (ja tāda ir definēta).

Ienākošie zvani tiek ierakstīti un glabāti trīs mēnešus. Kontaktu apkalpošana notiek divās valodās – latviešu un krievu.

Ieguvumi

 

  • Klientu apkalpošana 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā;
  • Stabila, izmērāma un kontrolējama pakalpojuma kvalitāte;
  • Profesionālas konsultācijas;
  • Ātra un elastīga reakcija uz kontaktu apjomu izmaiņām;
  • Prognozējamas un pārskatāmas klientu apkalpošanas izmaksas;
  • Rūpes par darbinieku noslodzi un tehnoloģiju uzturēšanu uzņemas ārpakalpojuma sniedzējs.