Mans Lattelecom

Izejošo zvanu veikšana

Lattelecom BPO nodrošina izejošo zvanu veikšanu klienta uzņēmuma jeb pasūtītāja vārdā, piedāvājot operatoru nodrošinājumu informācijas sniegšanai un iegūšanai, kā arī pārdošanas zvanu veikšanu par pasūtītāja piedāvātajiem pakalpojumiem, reģistrējot kontaktus datu bāzē un nodrošinot standarta statistiku par kontaktu apstrādi, kā arī zvanu audio ierakstīšanu un glabāšanu.

Pakalpojuma sniegšana notiek, balstoties uz pasūtītāja biznesa procesiem un pēc pasūtītāja definētiem pakalpojuma kvalitātes kritērijiem.

Sazināties
Sazināties var arī zvanot 67051177.

Ieguvumi:

  • Iespēja sasniegt lielu skaitu klientu īsā laika periodā;
  • Prognozējamas un pārskatāmas pakalpojuma izmaksas;
  • Profesionālas konsultācijas;
  • Stabila, izmērāma un kontrolējama pakalpojuma kvalitāte;
  • Rūpes par darbinieku noslodzi un tehnoloģiju uzturēšanu uzņemas ārpakalpojuma sniedzējs;
  • Iespēja paplašināt respondentu loku, izmantojot Lattelecom BPO datu bāzes.

Zvanu tēmas:

  • Aptaujas un tirgus izpēte;
  • Datu bāžu aktualizēšana;
  • Preču vai pakalpojumu pārdošana jauniem un esošajiem klientiem;
  • Klientu noturēšana.

Kampaņas respondenti var tikt atlasīti, izmantojot Lattelecom BPO veidotu datu bāzi. Izejošie zvani tiek ierakstīti un glabāti trīs mēnešus. Kontaktu apkalpošana notiek divās valodās – latviešu un krievu.