Lattelecom robotzvans

Klientu apzvanīšanas pakalpojums, kas ļauj aizstāt dzīvo zvanu centru ar automatizētu risinājumu, vienlaikus samazinot izmaksas un palielinot efektivitāti. Robotzvans var veikt - līdz 3 izsaukumiem sekundē ar vienlaicīgo sarunu skaitu līdz pat 100.

Piemērots gan komerciālu, gan nekomerciālu kampaņu vajadzībām - piemēram, atgādinājumiem par nesamaksātu rēķinu, klientu noturēšanas un/vai lojalitātes kampaņu veikšanai, apstiprinājuma iegūšanai no klienta par ierašanos uz konferenci un citiem standartizētas apziņošanas mērķiem.

Sazināties

 

Ieguvumi:

  • Iespēja savienot robotzvana balss ierakstu ar operatoru sarunas turpināšanai.
  • Zemas kampaņas izmaksas, jo nav nepieciešams operatoru resurss uzdevuma veikšanai.
  • Augsts sasniegto respondentu īpatsvars (ap 80%).
  • Veikto izsaukumu un to rezultātu uzskaite turpmākai analīzei.