Pieteikumu un darba uzdevumu apstrāde

Pakalpojuma ietvaros Lattelecom nodrošina pieteikumu un darba uzdevumu apstrādi klienta uzņēmuma jeb pasūtītāja vārdā. Pieteikumi un darba uzdevumi var tikt saņemti no pasūtītāja vai viņa klientiem pa e-pastu, faksu, SMS vai interneta vidē.

Apstrādātā informācija var tikt reģistrēta Lattelecom vai pasūtītāja datu bāzē, kā arī nodota pasūtītājam. Tiek nodrošināta standarta statistika par datu apstrādi.

Sazināties

Pakalpojuma sniegšana notiek, balstoties uz pasūtītāja biznesa procesiem un pēc pasūtītāja definētiem pakalpojuma kvalitātes kritērijiem.

Ieguvumi:

  • Apjomīgu datu apstrāde īsā laika posmā;
  • Izmērāma un kontrolējama klientu apkalpošana pa e-pasta un faksa, interneta un SMS kanāliem;
  • Prognozējamas un pārskatāmas pakalpojuma izmaksas;

 

  • Stabila, izmērāma un kontrolējama pakalpojuma kvalitāte;
  • Profesionālas konsultācijas;
  • Rūpes par darbinieku noslodzi un tehnoloģiju uzturēšanu uzņemas ārpakalpojuma sniedzējs.


Pakalpojuma tēmas:

  • Klientu atsauksmju pieņemšana;
  • Klienta datu precizēšana;
  • Datu bāžu aktualizēšana;
  • Norēķinu aktivizēšana;
  • Informācijas apkopošana.

Klientu datu precizēšanai var tikt izmantota Lattelecom datu bāze. Kontaktu apkalpošana notiek divās valodās – latviešu un krievu.