Mans Lattelecom

Tradicionālās balss tehnoloģijas risinājumi

Lattelecom piedāvātie balss risinājumi nodrošina nepārtrauktu uzņēmuma iekšējo un ārējo komunikāciju un ātru informācijas apriti starp uzņēmuma struktūrvienībām, maksimāli optimizējot ar komunikāciju pakalpojumiem saistītās izmaksas. Tradicionālie balss telefonijas risinājumi nodrošina pamata balss pieslēgumus pie publiskā fiksēto elektronisko sakaru tīkla, kā arī klientu gala iekārtu risinājumus. Šie risinājumi ir gan optimāli standartizēti un piemēroti vairākumam uzņēmumu (izveidoti standarta risinājumi, ņemot vērā biznesa vajadzības), gan arī tiek veidoti individuāli risinājumi katram konkrētajam klientam atsevišķi. 

Sazināties

Lattelecom balss risinājumu piedāvājuma portfeli veido:

  • Korporatīvās telefonijas risinājumi, kas izstrādāti individuāli katram klientam, ņemot vērā specifiskās biznesa prasības un izmantojot atbilstošākās tehnoloģijas, var būt balstīti gan uz klasiskajiem TDM, gan uz jaunākās paaudzes IP risinājumiem, un paredz nepieciešamos pieslēgumus publiskajam telekomunikāciju tīklam, numerācijas resursus, savienojumus starp atsevišķiem birojiem un filiālēm, kā arī telekomunikāciju iekārtu (t.sk. biroja centrāļu PBX, komutatoru, vārteju, rūteru, telefona aparātu, nepārtrauktas darbības elektrobarošanas avotu u.c.) iegādi, nomu un apkalpošanu;
  • Klientu balss tīklu pasaules vadošo ražotāju iekārtu PBX (Siemens, Nortel, Cisco, Ericsson, Alcatel, Advoco) noma, tajā skaitā iekārtu piegādes, uzturēšanas un uzraudzības pilns serviss;
  • Individuāli pielāgoti sarunu pakalpojumu tarifu plāni (zvaniem Lattelecom tīklā, mobilo un citu fiksēto tīklu operatoriem Latvijā un ārzemēs), tādējādi samazinot uzņēmuma izdevumus par sarunām.

Pakalpojumu galvenās priekšrocības:

  • Plašs un korporatīvajām vajadzībām pielāgojams pakalpojumu un risinājumu piedāvājums, kuru viegli pilnveidot ar pārējiem uzņēmuma IT&T resursiem;
  • Individuāli izstrādāts optimāls risinājums, detaļās pārdomāta funkcionalitāte;
  • Risinājums ļauj arī klientam pašam veikt sava IP tīkla aparatūras reālā laika (on-line) monitoringu, izmantojot īpašu portālu;
  • Korporatīvās telefonijas risinājumi, kas izstrādāti individuāli katram klientam, ņemot vērā specifiskās biznesa prasības un izmantojot atbilstošākās tehnoloģijas, var būt balstīti gan uz klasiskajiem TDM, gan uz jaunākās paaudzes IP risinājumiem, un paredz nepieciešamos pieslēgumus publiskajam telekomunikāciju tīklam, numerācijas resursus, savienojumus starp atsevišķiem birojiem un filiālēm, kā arī telekomunikāciju iekārtu (t.sk. biroja centrāļu PBX, komutatoru, vārteju, rūteru, telefona aparātu, nepārtrauktas darbības elektrobarošanas avotu u.c.) iegādi, nomu un apkalpošanu;
  • Klientu balss tīklu pasaules vadošo ražotāju iekārtu PBX (Siemens, Nortel, Cisco, Ericsson,Alcatel, Advoco) noma, tajā skaitā iekārtu piegādes, uzturēšanas un uzraudzības pilns serviss;
  • Individuāli pielāgoti sarunu pakalpojumu tarifu plāni (zvaniem Lattelecom tīklā, mobilo un citu fiksēto tīklu operatoriem Latvijā un ārzemēs), tādējādi samazinot uzņēmuma izdevumus par sarunām.