Mans Lattelecom

Tīkla konverģences pakalpojumi

Tīkla iekārtas un nepieciešamais aprīkojums. Nodrošinām risinājumiem (lokālo kabeļu vai bezvadu tīkliem) "Cisco", "Juniper" vai citu ražotāju iekārtas. Piedāvājam arī šo iekārtu uzturēšanas un apkopes darbus, kā arī iespēju iekārtas nomāt vai iegādāties.

Esošās datu pārraides infrastruktūras audits. Esošā stāvokļa fiksēšana, vajadzībām atbilstoša risinājuma un ieviešanas plāna izstrāde.

Sazināties

Datu drošības pakalpojumi:

  • Ugunsmūru pakalpojumi;
  • Interneta satura filtrēšanas sistēmas;
  • Perimetra drošības sistēmas;
  • Informācijas šifrēšanas sistēmas;
  • Datu pārraides anomāliju atklāšanas sistēmas;
  • Ielaušanās noteikšanas un aizsardzības sistēmas;
  • Lietotāju autentifikācijas;
  • Autorizācijas un uzskaites sistēmas.

Datu pārraides tīklu apkalpošana: Palīdzības dienests.

Lattelecom grupas korporatīvā segmenta klientiem paredzēts augstākā līmeņa telekomunikāciju un IT risinājumu profesionālas uzturēšanas funkciju, kvalitātes kritumu un problēmu vadības risinājumu dienests.

  • Apkalpošanas līmenis (SLA) – klientiem garantēts augstākais apkalpošanas līmenis.
  • Proaktīvā apkalpošana – klientu uzņēmuma datu pārraides tīkla darbība tiek uzraudzīta proaktīvā režīmā, un bojājumu gadījumā tiek uzsākta bojājumu novēršanas procedūra bez klienta bojājuma pieteikuma.
  • Korporatīvā tīkla monitorings – klienta uzņēmuma datu pārraides tīkla kvalitatīvo parametru monitoringa sistēma. Monitoringa sistēma tiek nodrošināta kā WEB portāls.
  • Korporatīvā tīkla drošības monitorings – klienta datu pārraides tīkla drošības monitoringa sistēma. Monitoringa sistēma tiek nodrošināta kā WEB portāls.