Privāto klientu apkalpošanas tālruņi

Sarunas no Lattelecom tīkla uz privāto klientu apkalpošanas tālruņiem ir bez papildu maksas. 

Sarunu maksu no Latvijas mobilajiem tīkliem, citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem tīkliem un ārzemēm nosaka attiecīgais operators.

Privāto klientu apkalpošanas tālruņu numuri

  • 177 un 67000177 - ja zvani no Lattelecom vai citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem.
  • +371 67000177 - ja zvani no ārzemēm.
  • 1877 - maksas tālrunis par rēķinu jautājumiem (sarunas maksa 1,50 EUR).

 

Tālruņa darba laiki:

Numuri 177 un  67000177: 

- darba dienās 8:00-21:00 
- brīvdienās 9:00-18:00. 

Tehniskais dienests: katru dienu 8:00-22:00.

Makasas tālrunis 1877: darba dienās 9:00-18:00

 

[IEVĒRO] Ja zvana laikā vēlēsies saņemt informāciju par savu līgumu, lūgsim nosaukt savu vārdu un uzvārdu, personas kodu vai līguma numuru, kā arī pakalpojuma ierīkošanas adresi.


Klientu apkalpošanas tālruņa 177 īsceļi

Zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 177, sākumā izvēlies sarunas valodu (pirmais cipars):

  • 1 - latviešu valoda;
  • 2 - krievu valoda.

177 isceli lv