Mans Lattelecom

Sazinies ar mums

  • Aizpildi zemāk esošo kontaktformu
  • Raksti mums čatā - kad mājas lapas apakšējā labajā stūrī pamani čata logu (čata darba laiks: darba dienās 10:00-19:00)
  • Meklē atbildes uz jautājumiem klientu palīdzības portālā palidziba.lattelecom.lv
  • Nāc uz kādu no Lattelecom veikaliem
  • Iepazīsties ar mūsu pakalpojumu konsultantiem
  • Sūti vēstuli uz pasta adresi: Dzirnavu iela 105, Rīga, LV- 1011
  • Sūti faksu uz: 80008041
  • Projektu saskaņošanas informāciju un atļaujas atradīsi šeit
  • Mūsu rekvizīti

Privāto klientu apkalpošanas tālruņi

Zvani uz privāto klientu apkalpošanas tālruni:

    • 177 un 67000177, ja zvani no Lattelecom vai citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem;
    • +371 67000177 - ja zvani no ārzemēm;
    • 1877 - maksas tālrunis par rēķinu jautājumiem (maksa par sarunu 1.50 EUR), tālruņa darba laiks: darba dienās 9:00-18:00.

Sarunas no Lattelecom tīkla uz privāto klientu apkalpošanas tālruņiem ir bez papildu maksas.

Populārākie 177 īsceļi:

    • Pakalpojuma pieteikšana – taustiņš 1
    • Informācija par pakalpojuma piegādi – taustiņš 2
    • Rēķina numurs un summa – taustiņš 3
    • Tehniskā palīdzība – taustiņš 4

Sarunu maksu no Latvijas mobilajiem tīkliem, citiem Latvijas publiskajiem fiksētajiem tīkliem un ārzemēm nosaka attiecīgais operators.

 

 

Nosūtīt sev kopiju

Atbildi vēlos saņemt:
Vēlos saņemt īpašos Lattelecom piedāvājumus uz e-pastu
---
Kontaktforma privātpersonām

Lai saziņa ar Lattelecom Tev būtu ērtāka un ātrāka, iesakām izmantot kontaktformu.

Tajā Tu vari uzdot jautājumus, izteikt priekšlikumus un komentārus, kā arī dalīties ar savu pieredzi.