Mans Lattelecom

Papildpakalpojumi

Numura noteicējs

Izmanto numura noteicēju un Tu vienmēr būsi gatavs sarunai, jo ienākošā zvana laikā telefona displejā uzrādīsies zvanītāja numurs. Lai izmantotu šo pakalpojumu, Tev vajadzēs tālruņa aparātu ar numura noteikšanas funkciju. Ja neesi pārliecināts, vai Tava tālruņa aparātam ir šāda funkcija, jautā padomu mūsu veikalos vai pa tālruni 177. Piesaki pakalpojumu tepat – mājaslapā, pa tālruni 177 vai mūsu veikalos.

Pakalpojuma cena 1.75 EUR/mēn. Bezmaksas sarunas Latvijā un Bezmaksas sarunas pasaulē abonentiem numura noteicējs ar 50% atlaidi.

Piesaki šeit

Numura noteikšanas aizliegšana

Ja nevēlies, lai personas, kurām Tu zvani, redz Tavu telefona numuru, Tu vari izmantot numura noteikšanas aizliegumu. Arī tad, ja Tavs sarunas biedrs izmanto pakalpojumu Numura noteicējs, Tavs telefona numurs viņam neuzrādīsies. Piesaki pakalpojumu pa tālruni 177.

Pakalpojuma cena: bez maksas

Uzzini vairāk

Zvana gaidīšana

Brīdī, kad Tu runā pa telefonu, ir iespējams saņemt brīdinājumu, ka uz Tavu mājas tālruņa numuru kāds zvana. Sarunas laikā klausulē atskanēs divi īsi signāli, kas liecinās par jaunu ienākošu zvanu.  Funkciju telefonā vari aktivizēt pats.

Zvana gaidīšanas pakalpojums dod iespēju uzsākt jaunu sarunu, nepārtraucot iepriekšējo, taču Tu pats vari arī pārtraukt esošo sarunu un uzsākt jaunu. 

Pakalpojuma cena: bez maksas

Uzzini vairāk

Telekonference

Nepieciešams saplānot gaidāmo laivu braucienu draugu kompānijā vai pārsteigumu vecmāmiņas dzimšanas dienā no visas plašās radu saimes? Telefonkonference ir veids, kā vienlaikus sarunāties ar vairākām personām.  Lattelecom piedāvā iespēju vienlaikus telefonkonferencē piedalīties līdz pat 30 cilvēkiem.

Pakalpojuma cena: sarunas no Lattelecom mājas telefona uz Telekonferences numuriem katram dalībniekam maksā tāpat kā sarunas Lattelecom tīklā. Zvanot no citu operatoru – ārvalstu un/vai Latvijas fiksēto un mobilo sakaru tīkliem, par saruna būs jāapmaksā saskaņā ar attiecīgā operatora noteiktajiem tarifiem.

Uzzini vairāk

Sarunu pāradresācija

Gaidi svarīgu zvanu uz mājas telefonu, bet jādodas prom? Kamēr Tu runā pa mājas telefonu, citiem zvanītājiem Tavs tālruņa numurs ir aizņemts un Tevi nesazvanīja tuvs cilvēks? Lai izvairītos no šādām situācijām, izmanto iespēju pāradresēt sarunas uz jebkuru citu tālruņa numuru Latvijā vai ārzemēs.

Lattelecom piedāvā vairākas sarunu pāradresēšanas iespējas. To var izdarīt katrs pats, nav nepieciešama klientu apkalpošanas speciālista starpniecība. Pāradresācija netraucē veikt izejošās sarunas no Tava mājas telefona, tas ir – Tu varēsi lietot tālruni zvanīšanai bez jebkādiem ierobežojumiem.

Pakalpojuma cena: par pāradresēto sarunu būs jāmaksā kā par sarunu no Tava mājas telefona uz attiecīgo tālruņa numuru. Piemēram, ja būsi pāradresējis sarunas no sava mājas telefona uz citu Lattelecom tālruni, maksa būs kā par parastu sarunu starp diviem Lattelecom abonentiem.

Uzzini vairāk

Parole plus

Reizēm dzīvē rodas nepieciešamība kontrolēt izejošos zvanus no mājas telefona. To ir iespējams izdarīt, izmantojot Lattelecom pakalpojumu Parole plus. Tu vari aizliegt visas izejošās sarunas, vai tikai atsevišķas sarunu grupas. Neviens, kurš nezinās ieprogrammēto paroli, nevarēs piezvanīt no Tava tālruņa uz noteiktām numuru grupām.

Pakalpojuma cena ir 1.29 EUR/mēn. Piesaki pakalpojumu tepat mājaslapā, pa tālruni 177 vai mūsu veikalos.

Piesaki šeit     Uzzini vairāk

Parole CDMA klientiem

Iespēja aizliegt visus izejošos zvanus no Tava mājas telefona, izņemot zvanus uz neatliekamas palīdzības dienestiem. Neviens, kurš nezinās Tavu ieprogrammēto paroli, nevarēs piezvanīt no Tava tālruņa.

Piesaki pakalpojumu pa tālruni 177 vai Lattelecom klientu apkalpošanas centros - veikalos.

Pakalpojuma cena 0.86 EUR/mēn.

  • Paroles sākotnējā ieprogrammēšana: * 10 * (balss paziņojums) standarta parole # (balss paziņojums) abonenta parole # (balss paziņojums) abonenta parole # (balss paziņojums)
  • Paroles uzlikšana: * 33 * (balss paziņojums) parole # (balss paziņojums)
  • Paroles noņemšana: # 33 * (balss paziņojums) parole # (balss paziņojums)

Lattelecom piešķirtā standarta parole – 1234. Abonenta parole – Tava izvēlēta 4 ciparu kombinācija, kas nedrīkst sākties ar ciparu 0. Balss paziņojums – paziņojums tālruņa klausulē, kas sniedz instrukciju par nākamo aktivitāti, vai informē, ka pakalpojums sekmīgi aktivizēts vai atcelts.Parole neierobežo zvanus uz neatliekamās palīdzības dienestiem (01, 02, 03, 112, 113) un Lattelecom klientu apkalpošanas un bojājumu pieteikšanas tālruni 177. Pārējās izejošās sarunas var veikt tikai pēc tam, kad, ievadot paroli, noņemts aizliegums.

Zvana gaidīšana CDMA klientiem

Sarunas laikā iespējams saņemt brīdinājumu, ka uz Tavu mājas tālruņa numuru zvana vēl kāds. Sarunas laikā klausulē atskanēs divi īsi signāli, kas liecinās par jaunu ienākošu zvanu, un Tu varēsi: turpināt sarunu, pārtraukt to un atbildēt uz zvanu, vairākkārt pārslēgties no vienas sarunas uz otru vai pārtraukt tikai pirmo vai tikai otro sarunu. Zvana gaidīšanas funkciju vari aktivizēt pats. 

Pakalpojuma cena: bez maksas

Lai lietotu pakalpojumu, rīkojies šādi:

Aktivizēt zvana gaidīšanu: * 4 3 # (balss paziņojums)

Lietošana sarunas laikā:

  • pāriet uz otru sarunu, esošo saglabājot: R vai RECALL, vai FLASH signāls 2
  • pāriet uz otru sarunu, esošo nesaglabājot: R vai RECALL, vai FLASH signāls 1
  • ignorēt otru sarunu: R vai RECALL, vai FLASH signāls 0

Zvana gaidīšanas noņemšana: # 43 # (balss paziņojums)

Sarunu pāradresācija CDMA klientiem

Gaidi svarīgu zvanu uz mājas telefonu, bet jādodas prom? Kamēr Tu runāji pa mājas telefonu, citiem zvanītājiem Tavs tālruņa numurs ir aizņemts un Tevi nesazvanīja tuvs cilvēks? Izmanto iespēju pāradresēt sarunas uz jebkuru citu tālruņa numuru Latvijā vai ārzemēs.

Pakalpojuma cena: par pāradresēto sarunu būs jāmaksā kā par sarunu no Tava mājas telefona uz attiecīgo tālruņa numuru, turklāt pāradresācija netraucē veikt izejošās sarunas no Tava mājas telefona.

1. Kā pāradresēt visus ienākošos zvanus uz citu tālruņa numuru?

  • Sarunu pāradresācijas aktivizēšana: * 2 1 * tālruņa numurs # ( balss paziņojums ) signāls
  • Pāradresācijas noņemšana: # 2 1 # ( balss paziņojums ) signāls

2. Kā pāradresēt ienākošos zvanus uz citu tālruņa numuru, ja Tavs tālruņa numurs ir aizņemts?

  • Sarunu pāradresācijas aktivizēšana: * 67 * tālruņa numurs # ( balss paziņojums ) signāls
  • Pāradresācijas noņemšana: # 67 # ( balss paziņojums ) signāls

3. Kā pāradresēt ienākošos zvanus uz citu tālruņa numuru, ja tālruņa numurs  neatbild?

  • Sarunu pāradresācijas aktivizēšana: * 61 * tālruņa numurs # (balss paziņojums ) signāls
  • Pāradresācijas noņemšana: # 61 # ( balss paziņojums ) signāls
  • Tālruņa numurs – tālruņa numurs, uz kuru vēlies pāradresēt ienākošos zvanus
  • Balss paziņojums – paziņojums tālruņa klausulē, kas sniedz instrukciju par nākamo aktivitāti, vai informē, ka pakalpojums sekmīgi aktivizēts vai atcelts.