Mans Lattelecom

Par Lattelecom BPO

Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom BPO ir dibināts 2005.gada jūlijā. Uzņēmums sniedz gan 1188 informatīvos pakalpojumus, gan arī kontaktu centru un SMS pakalpojumus.

Šodien Lattelecom BPO filiālēs Rīgā, Cēsīs, Liepājā, Ventspilī, Rēzeknē un Daugavpilī tiek nodarbināti 180 augsti kvalificēti klientu apkalpošanas operatori, eksperti un vadošie speciālisti, kas liecina par uzņēmuma vērienu kontaktu centru pakalpojumu un uzziņu sniegšanas jomā.

Lattelecom BPO rīcībā ir moderni tehnoloģiski risinājumi un pieredze multimediju kontaktu centru pakalpojumu sniegšanai. Kontaktu centru risinājumi ietver ienākošo un izejošo zvanu apstrādi, kā arī e-pastu, SMS, faksu un datu apstrādi. Pakalpojumu sniegšanai tiek izmantotas gan klienta, gan Lattelecom BPO aplikācijas un datu bāzes.

Lattelecom BPO kontaktu centrs tiek augstu novērtēts arī pasaules mērogā, ko apliecina starptautiskajā nozares konkursā "Contact Center World Awards" iegūtie apbalvojumi. 2008.gadā Lattelecom BPO tika atzīts par pasaulē trešo labāko kontaktu centru nominācijā lielo kontaktu centru grupā "Best Large Contact Center 250+ Agents". Lattelecom BPO ir bijis arī šī konkursa pusfināla dalībnieks nominācijās "Best Technology Innovation" (Labākais tehnoloģiju risinājums - 2006) un "Best Supervisor" (Labākais grupas vadītājs - 2007).

Lattelecom BPO sniedz arī 1188 informatīvos pakalpojumus. Uzziņu dienests 1188 ir populārākais uzziņu pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Informāciju klients var saņemt, zvanot vai sūtot SMS uz 1188, interneta portālā www.1188.lv vai izmantojot mobilo aplikāciju, kas pieejama iOS vai Android mobilajām ierīcēm.

Uzziņu dienesta 1188 informatīvie pakalpojumi:

  • 1188 zvans;
  • 1188 tiešais savienojums;
  • SMS uzziņas;
  • 1188 mājas lapa;
  • 1188 mobilā versija.

SMS pakalpojumi:

Kontaktcentru pakalpojumi:

Datu bāzes pakalpojumi