Mans Lattelecom

Vēsture

2015. gads

  • 2015. gadā Lattelecom BPO turpināja attīstību un atvēra zvanu centrus Rēzeknē ar līdz pat 40 jaunām darbavietām, Jelgavā un Daugavpilī ar līdz pat 10 jaunām darbavietām
  • Sekojot līdzi jaunākajām tendencēm, uzziņu dienestam 1188 tiek izveidota jauna web lapas versija, pielāgota lietošanai un pārlūkošanai mobilajās ierīcēs, kā arī būtiski papildināts tās saturs


2014. gads

  • Galvenās Lattelecom BPO aktivitātes un notikumi 2014. gadā bija saistīta ar kopējo uzņēmuma stratēģija pārskatīšanu un stratēģisko biznesa virzienu definēšanu turpmākiem 3 gadiem.
  • 2014. gadā tika ieviests jauns Klientu attiecību vadības (CRM) risinājums, kas palīdz pilnveidot un uzlabot uzņēmuma klientu apkalpošanu.
  • Tāpat tika izstrādāts un ieviests jauns www.1188.lv biznesa maksas profilu un kartes dizains, kā arī ieviests e-pasta mārketinga pakalpojums.
  • 2014. gadā tika uzsākts sniegt jaunu dokumentu un rēķinu apstrādes pakalpojumu ārējiem klientiem.
  • Turpinot pakalpojumu attīstību, Rēzeknē tika atvērta jauna filiāle, lai vēl veiksmīgāk nodrošinātu Kontaktu Centra pakalpojumus.


2013. gads

  • Novembrī ir palaista tirgū uzziņu dienesta 1188 mobilā aplikācija  Android mobilajām ierīcēm.
  • Oktobrī ir izveidots jauns pakalpojums – "Maršruta plānotājs", kas apvieno kā starppilsētu autobusu un vilcienu, tā arī pilsētu sabiedriskā transporta kustības maršrutus un laikus. Tādējādi ceļošana pa Latviju kļuvusi ērtāka, izmantojot mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas.
  • Jūlijā ir izveidota uzziņu dienesta 1188 mobilā aplikācija priekš Apple ierīcēm - iPhone un iPad, kas ļauj ērti uzzināt aktuālo informāciju par Latvijas uzņēmumiem, vilcienu un starppilsētu autobusu maršrutiem, kā arī izklaides pasākumiem.
  • Februārī ir ieviests jauns pakalpojums – iespēja iegādāties starppilsētu autobusu biļetes gan mājas lapā, gan mobilajos risinājumos.


2012. gads

  • Ir ieviesta jauna sadaļa – "Kuponi un atlaides", kurā 1188 biznesa kataloga klienti izvieto izdevīgus piedāvājumus un atlaides saviem produktiem un pakalpojumiem.
  • Uzziņu dienests 1188 izveidojis un ieviesis virkni jaunu interneta uzziņu pakalpojumus un bijis galvenais informatīvais atbalstītājs daudziem lieliem pakalpojumu sniedzējiem un nozīmīgiem pasākumiem, piemēram, Rīgas svētki, Staro Rīga, pašvaldību vēlēšanas, Positivus, Nordea Rīgas maratons u.c.


2011. gads

  • Uzziņu dienests 1188 izveidojis un ieviesis virkni jaunu interneta uzziņu pakalpojumu, piemēram, pasākumu ceļvedi, pielāgojot to dažādu pasākumu vajadzībām, kā arī Positivus virtuālā karte.
  • Izstrādājis unikālu, Latvijā un Baltijā pirmo gudro meklētāju, kas pāris sekunžu laikā ļauj noorientēties apvidū un noskaidrot vēlamos tuvāk esošos objektus, iestādes vai uzņēmumus. Nosūtot īsziņu uz 1188 ar vārdu KUR, lietotājam tiek atsūtīta informācija par 20 tuvāko objektu meklēšanas rezultātiem, tos sagrupējot atbilstoši kategorijām.
  • Septembrī ir izveidota jauna 1188 mājas lapa.
  • Martā ir izveidota uzziņu dienesta 1188 mobilā lapa m.1188.lv.


2010. gads

  • Martā 1188 uzziņu dienesta mājas lapā tiek izveidota Latvijā pirmā interaktīvā karte "Street View".
  • Decembrī ar Lattelecom padomes lēmumu tiek dibināts meitas uzņēmums BPO Baltic, no Lattelecom BPO atdalot grāmatvedības, debitoru administrēšanas un dokumentu digitālās apstrādes biznesa līnijas.


2009. gads

  • Gada pirmajā pusē Lattelecom BPO uzsāk pilna cikla grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu mātes uzņēmumam Lattelecom, gada laikā sniedzot pasūtītājam vairāk kā 30% izmaksu ekonomiju.
  • Gada otrajā pusē tiek uzsākts darbs pie klientu apkalpošanas procesu pilnveides Kontaktu centrā.


2008. gads

  • 1188 uzziņu dienests uzsāk sniegt jaunu pakalpojumu – SMS uzziņas.
  • Izveidota jauna biznesa līnija - algu grāmatvedība un personāla lietvedība.
  • Aprit trīs gadi, kopš Lattelecom BPO pastāv kā atsevišķs uzņēmums Lattelecom grupā.
  • 18. augustā Lattelecom Uzziņu dienests 1188 sāk piedāvāt pakalpojumu, kas ļauj nosūtīt jautājumu un saņemt 1188 uzziņas arī īsziņas formā.
  • Decembrī Lattelecom BPO ieguva 3.vietu prestižajā Kontaktu centru nozares konkursā "Contact Center World", lielo kontaktu centru kategorijā "Best Large Contact Center 250+". Konkurss notika ASV, un tajā piedalījās Kontaktu centri no visiem pasaules reģioniem.
  • Maijā Lattelecom BPO noslēdzis sadarbības līgumu ar vienu no vadošajiem Eiropas IT un biznesa ārpakalpojumu sniedzējiem "Logica", kas paredz savstarpēji nodrošināt e-rēķinu apriti starp uzņēmumiem Baltijā, kas ir Lattelecom klienti, un globālajiem uzņēmumiem –"Logica" klientiem – citās pasaules valstīs.
  • Aprīlī Uzziņu dienests 1188 sāk sniegt uzziņas par vairāk nekā 500 000 Krievijas uzņēmumiem, izmantojot Krievijas telekomunikāciju uzņēmuma MGTS datu bāzes.
  • 8. martā, 118 dienas pirms Dziesmu un deju svētkiem, darbu sāka Dziesmu un deju svētku oficiālais uzziņu tālrunis 1188.


2007. gads

  • Uzsākta jauna biznesa līnija - dokumentu digitalizācija, ieviests dokumentu apstrādes risinājums pirmajam klientam.
  • Uzņēmuma Rīgas filiāles darbinieki pārceļas uz jaunām telpām Rīgā, G.Astras ielā 2, kas kļūst arī par uzņēmuma juridisko adresi. Vēlāk ēkas rekonstrukcija skatē "Gada Būve 2007" saņem 3. vietu nominācijā "Rekonstrukcijas objekts".
  • 19. septembrī Uzziņu dienests 1188 sāk piedāvāt uzziņas par 27 pasaules valstīm, ieskaitot ASV un Austrāliju.
  • 15. augustā Lattelecom grupas uzņēmumi Lattelecom BPO un Lattelecom Technology, sadarbojoties ar Datorikas institūtu DIVI, ievieš Jaunā Rīgas teātra biļešu rezervācijas sistēmu internetā, izveidojot Uzziņu dienesta 1188 mājas lapā sadaļu www.biletes.1188.lv.
  • 1. jūnijā Uzziņu dienests 1188 sāk sniegt uzziņas ne tikai par Latviju, bet arī par Lietuvu un Igauniju.


2006. gads

  • Lattelecom BPO 2006. gada 1. oktobrī, nepārtraucot pakalpojumu sniegšanu, veic vērienīgu tehnoloģiskās platformas modernizācijas darbu, kas ļauj piedāvāt klientiem jaunus pakalpojumus.
  • 18. septembrī Uzziņu dienests 1188 svin 10 gadu jubileju.
  • 18. maijā C1 nosaukums tiek mainīts uz SIA Lattelecom BPO.


2005. gads

  • 8. decembrī veiksmīgi norit Uzziņu dienesta numura maiņa no 118 uz 1188.
  • 11. jūlijā tiek dibināts uzņēmums Lattelecom BPO (sākotnējais nosaukums – SIA C1), no mātes uzņēmuma Lattelecom atdalot Kontaktu centru daļu. SIA Lattelecom BPO no lielākā informatīvo pakalpojumu sniedzēja Latvijā kļuvis par lielāko klientu apkalpošanas pakalpojumu sniedzēju Baltijā.
  • 4. martā atklāta jaunākā uzņēmuma reģionālā nodaļa Ventspilī.


2004. gads

  • 18. maijā Kontaktu centrs 1188 iegūst "Latvijas gada labākā zīmola" titulu.


2000. gads

  • 5. oktobrī dibināta Rēzeknes nodaļa.


1997. gads

  • 22. augustā izveidota Liepājas nodaļa.
  • 5. janvārī Kontaktu centra daļai pievieno Rīgas nodaļu.


1996. gads

  • 18.  septembrī izveidota pirmā uzņēmuma nodaļa Cēsīs kā Uzziņu dienests 118.