Par Lattelecom Technology

Lattelecom Technology ir viens no Latvijā vadošajiem integrētu IT risinājumu un pakalpojumu sniedzējiem, kas piedāvā gan atsevišķus programmu produktus, gan arī specializētu pasūtītāja īpašajām vajadzībām atbilstošu IT risinājumu izstrādi un ieviešanu.

Lattelecom Technology ir viens no pirmajiem IT uzņēmumiem Baltijas valstīs un tas dibināts 1991. gadā. Šajā laikā uzkrāta unikāla pieredze kā nelielos, tā arī biznesam kritiskos liela mēroga projektos visās trijās Baltijas valstīs. Lattelecom Technology (līdz 2006. gadam - MicroLink Latvia)  Lattelecom grupai pievienojās 2005. gada novembrī. Lattelecom Technology ir vairāku balvu ieguvējs par ātru un kvalitatīvu risinājumu piegādi Skandināvijā un Baltijas valstīs.

Lattelecom Technology strādā vairāk nekā 100 augsta līmeņa dažādu IT jomu speciālistu. Pārdomāta ilgtermiņa stratēģija, veiksmīga partneru izvēle, augsti kvalificēti speciālisti, kompetence plašā IT pakalpojumu spektrā un klienta vajadzību izpratne ir galvenie faktori, kas nodrošina kompānijas izaugsmi un nepārtrauktu attīstību.

Ciešā sadarbība ar pasaules vadošajiem IT programmatūru un iekārtu ražotājiem ļauj uzņēmumam nodrošināt darbu nozares augstāko standartu līmenī. Lattelecom Technology ir Microsoft un SAP partneris.

Uzņēmumā ieviesta starptautiskajam ISO 9001 standartam atbilstoša kvalitātes vadības sistēma.

Kvalitātes politika:

  • Lai paaugstinātu piedāvāto pakalpojumu kvalitāti SIA Lattelecom Technology savā darbībā ir ieviesusi kvalitātes vadības sistēmu saskaņā ar EN ISO 9001 standarta prasībām.
  • Mēs apzināmies, ka drosmīgs, neatlaidīgs un atvērts darbinieks ir mūsu vērtība (Jaunās Tet vērtības darbiniekiem).
  • Mēs esam nodrošinājuši to, ka mūsu ieviestā vadības sistēma un kvalitātes politika, kā arī mūsu saistības pret kvalitāti un drošību, tiek saprastas, ieviestas un izpildītas visā uzņēmumā. 
  • Klientu apkalpošanas un sniegto pakalpojumu kvalitātes mērķu izstrādē un saskaņošanā tiek sabalansētas klientu izvirzītās prasības un uzņēmuma ekonomiskās un attīstības intereses.
  • Lattelecom Technology kā svarīgāko savas darbības aspektu ir izvirzījusi pilnīgu klienta vēlmju izpratni un realizāciju, izstrādājot un uzturot dažādas lietojumprogrammas, nepieļaujot novirzes no savstarpējā sadarbībā ar klientu formulētajām prasībām vai līguma nosacījumiem, kas nodrošina uzņēmuma augstu konkurētspēju Latvijas tirgū un maksimālu klientu apmierinātību.
  • Lattelecom Technology ievēro un īsteno gan uzņēmuma iekšējās ar klientu apkalpošanu saistītās prasības, gan attiecināmajos normatīvajos aktos definētās prasības sniegtajiem pakalpojumiem.
  • Ar izstrādāto uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu esam nodrošinājuši iespēju to nepārtraukti uzlabot, pilnveidot un attīstīt, tādējādi uzlabojot uzņēmuma vadības un pamatprocesu veiktspēju un efektivitāti, ar mērķi palielināt klientu apmierinātību, novērst potenciālās un esošās kļūdas, identificēt un pārvaldīt pastāvošos riskus.
  • Kvalitātes vadības sistēmas efektīva darbība tiek nodrošināta ar ieviestās pārvaldības sistēmas regulāru uzraudzību, nepārtrauktu uzlabošanu, kā arī iekšējo auditu veikšanu.

Kontaktinformācija:

Nosaukums: SIA Lattelecom Technology
E-pasta adrese: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.  
Tālrunis: +371 67020000
Fakss: +371 67020009
Adrese: Pērses iela 8, LV-1011, Rīga

Rekvizīti:

SIA Lattelecom Technology
Juridiskā adrese: Pērses iela 8, Rīga, LV-1011, Latvija
Pasta sūtījumu adrese: Dzirnavu iela 105, Rīga, LV-1011, Latvija
Vienotais reģistrācijas Nr.: 40003016728
Banka: A/S SEB banka
Bankas kods: UNLALV2X
Norēķinu konts: LV25UNLA0050017335562